ACTE NECESARE PENTRU PLATA SUMELOR RĂMASE NEÎNCASATE DE CĂTRE PENSIONARUL DECEDAT:
- CERERE TIPIZATĂ completată la toate rubricile de către solicitant
- CERTIFICATUL DE DECES (COPIE)
- ACT DE IDENTITATE solicitant (ORIGINAL + COPIE)
- CUPON DE PENSIE DECEDAT
- ACTE DE STARE CIVILA solicitant (ORIGINAL + COPIE)
- CERTIFICAT DE MOȘTENITOR (ORIGINAL + COPIE)
PROGRAM:
- LUNI, MARȚI, MIERCURI, JOI 8:00 – 14:00
- VINERI 8:00 – 12:00
ACTELE SE DEPUN LA GHIȘEUL NR. 2 SAU LA GHIȘEUL NR. 4
În baza acelorași documente, pentru pensia pe luna decesului ce urmează a fi încasată de la factorul poștal, se eliberează o ADEVERINȚĂ pe baza căreia se ridică pensia din luna respectivă (pentru cele pentru care modalitatea de plată este MANDAT).
ADEVERINȚA o poate obține:
– soţul supravieţuitor cu certificat de naștere (original + copie), certificat de căsătorie (original + copie), carte de identitate (original + copie).
– copiii persoanei decedate cu certificat naștere (original + copie), carte identitate (original + copie)
– dacă solicită fiica şi are alt nume cu cu certificat naștere (original + copie) certificat de căsătorie (original + copie), carte de identitate (original + copie)
– moştenitorul legal al acestuia în baza actelor doveditoare (certificat de atestare a calități succesorale).
IMPORTANT: În cazul în care persoana decedată a beneficiat și de indemnizată de VETERAN DE RĂZBOI, documentele se depun în dublu exemplar.