Dosarul pentru schimbare nume, suspendare – reluare, anulare decizie de pensie va cuprinde următoarele documente:
– cerere tip, completată și semnată de către solicitant
– acte de stare civilă: carte de identitate, în copie
Important!
Se bifează caseta corespunzătoare în funcție de tipul solicitării:
– schimbarea numelui pe decizia de pensie
- Se ataseaza certificatul de căsătorie sau, după caz, sentința de divorț – în copie
– suspendarea plății pensiei
- Se ataseaza înscrisul care conduce la suspendarea pensiei – în original
– reluarea plății pensiei
- Se atașează înscrisul care conduce la reluarea plății pensiei – în original
– anularea deciziei de pensie
- Se atașează decizia de pensie ce se dorește a fi anulată în termen de 30 de zile de la comunicare – în copie
De reținut!
Cererile se transmit:
– prin email la adresa cjpbrasov@cnpp.ro în cazul în care nu este necesar actul în original
– prin depunere personală la sediul Casei Județene de Pensii Brașov sau prin poștă cu confirmare de primire în cazul în care este necesar a se depune actul în original